December 29, 2011

day 27 *telat posting


Day 27: what’s the best thing going for right now?

If I have to choose one best thing, at this moment I will pick this:
Being a college student who is member of HMI.

Why?
I get so many experiences here, such as: character building, administration technique, organizational hierarchy, conflict, friends, networking, and many more.
I can’t explain to you briefly what HMI will offer you. But I believe something: what you give is what you get.
Mungkin orang melihat aku berkorban banyak untuk HMI, bahkan lamanya status mahasiswa yang melekat padaku. Bagiku itu bukan sesuatu yang aku korbankan. Kebetulan saja aku menjadi mahasiswa lebih lama dari teman-teman seangkatan.
But, to be honest, I am not ashamed of it. I’ve value-added on me because of this. Aku bukan mahasiswa biasa. Aku bisa jadi anggota disini, mengikuti dunia pentrainingan, mengikuti tiap-tiap diskusi, menambah jenis bacaan, daaan banyak lagi.

*diketik disaat skors sidang Mubes BPL

0 komentar:

 

tentangku © 2010

Blogger Templates by Splashy Templates